nederlands  |  english
schaduw
Home > Big data > In Person ontwikkelt uniek gepersonaliseerd Christmas magazine

In Person ontwikkelt uniek gepersonaliseerd Christmas magazine - Zalsman Innovative Print

Ga naar nieuws archief


In Person ontwikkelt uniek gepersonaliseerd Christmas magazine

Waarom worden in de mooiste tijd van het jaar persoonlijke, intensieve partnerships ingeruild voor onpersoonlijke en inwisselbare kerstgeschenken? En zeggen deze cadeaus vaak weinig tot niets over de echte waarde die partnerships hebben. Zonde, zo vinden we bij In Person. Na de succesvolle introductie van gepersonaliseerde video met een kerstboodschap afgelopen jaar, besloot In Person om dit jaar een stap verder te gaan. Samen met een aantal partners werd voor ruim 1000 relaties een uniek Christmas Magazine ontwikkeld, vol gepersonaliseerde content én het echte kerstgevoel.

Rick Schrijver, Marketing Manager In Person: ”Namens alle In Persons wilden we onze relaties op een bijzondere en ‘In Person’ wijze bedanken voor een fantastisch jaar. Dat doen we niet alleen met een persoonlijke cover, maar met een volledig gepersonaliseerd magazine. We ontwikkelden op maat gemaakte advertenties voor relaties, geven relevante arbeidsmarktanalyses (op basis van locatie) en op basis van of onze relaties Twitter hebben en de hoeveelheid volgers geeft CEO Twitter Benelux praktische tips voor 2016. Daarnaast schreef een wereldwijde geluksambassadeur voor iedere lezer een persoonlijke wens en zetten we in employer branding een next step door zelfs de geur van banden van één van onze klanten te verwerken in een advertentie. Natuurlijk ontbreekt een handgeschreven kerstboodschap van de directe In Person collega’s ook niet.

Met de in Europa unieke Ricoh Pro VC60000 maakt partner Zalsman het mogelijk om 1 op 1 communicatie naar “massa” mogelijk te maken. Frans Selles, Directeur Zalsman Innovative Print: “Vol trots hebben wij meegewerkt aan de realisatie van dit unieke Christmas Magazine voor In Person. Met de introductie van de nieuwe Ricoh Pro VC60000 kunnen we op een zeer hoog niveau on- en offline content personaliseren. Het Christmas Magazine van In Person is daar een schitterend voorbeeld van.


schaduw


Bij het doorgaan van gebruik van deze website, accepteer je het gebruik van cookies. MEER INFORMATIE

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten