nederlands  |  english
schaduw
Home > campaigning > Predictive printing, de actiefolder weet wat je wilt bestellen!

Predictive printing, de actiefolder weet wat je wilt bestellen! - Zalsman Innovative Print

campaigning



Predictive printing, de actiefolder weet wat je wilt bestellen!

Telecombedrijven, reisorganisaties, opleiders, banken en verzekeraars, allemaal beschikken ze over enorm veel data, waarmee een heel gericht aanbod mogelijk is. Tot nu toe ging dat meestal alleen per e-mail, met prima resultaten. Nu kan het ook met predictive printing in full color. Het resultaat: een veel grotere impact. De predictive actiefolder wéét wat je wilt bestellen!


High definition beeld verkoopt beter

Het volgende mobieltje, een reis, vervolgopleiding of een passende verzekering. Alles verkoopt beter als het aanbod aansluit op de vraag en ondersteund wordt met beelden. Beperkingen in druktechnieken maakten efficiënte massa direct mail in High definition (HD) drukkwaliteit niet mogelijk. Het gevolg? Direct mail in grote aantallen met vaak te lange en niet voor de gebruiker relevante, dus ongelezen tekst. Dat gaat veranderen, want nu is HD Inkjet rotatie printtechniek beschikbaar. Samen met slimme softwareoplossingen en Quadient wordt de predictive actiefolder haalbaar. Targeted consumentenmarketing. Brieven, kaarten en leaflets, gevouwen folders of selfcover brochures.


Precision marketing

Statistische technieken maken het mogelijk om relaties te leggen tussen verschillende databronnen. Patronen, correlaties en historische aankoopgegevens combineren met data uit social media om zo het beste aanbod te doen. Het resultaat? Cross-selling, retentie en meer herhaalaankopen. Veel marketeers zijn hier al ver mee. Precision marketing online is snel populair geworden. Niet alleen vanwege het juiste aanbod, maar ook vanwege de nauwkeurige responsmeting. Wie slim zijn data benut richt de complete customer journey in. Met de predictive actiefolder als extra touchpoint om extra klanten het online kanaal in te trekken. Zalsman Innovative Print zorgt dat data omgezet wordt in gedrukte pagina’s, met precies het juiste aanbod. Precision marketing. Het beste aanbod, gericht aan de juiste persoon, via het juiste kanaal en op het juiste moment.


Van data naar resultaat

Hoe gaan we te werk? Na een precision marketing workshop worden ideeën en projectdoelen bepaald. Campagnestromen, databronnen en asset management worden geanalyseerd. Daarna wordt concreet aangegeven hoe data benut kunnen worden om de predictive actiefolder in te richten. Zalsman Innovative Print kan de noodzakelijk data-analyses leveren en aansluiten op online marketinganalyses. Zalsman Innovative Print helpt om met Quadient meer waarde uit (data driven) marketing te halen.


Neem contact op met Frans Selles


Bij het doorgaan van gebruik van deze website, accepteer je het gebruik van cookies. MEER INFORMATIE

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten