nederlands  |  english
schaduw
Home > events > De winkel vol, met de smart retail actiefolder

De winkel vol, met de smart retail actiefolder - Zalsman Innovative Print

events



De winkel vol, met de smart retail actiefolder

Acties, evenementen, spaarprogramma’s en vooral beleving in de winkel creëeren. Retailers doen er alles aan om de winkel vol te krijgen. Online, via social media, en met de nog altijd effectieve gedrukte folders. Zalsman Innovative Print voegt hier de smart retail actiefolder aan toe. Waarmee persoonlijke, lokale communicatie dankzij nieuwe inkjet printtechnologie mogelijk is.

 

Het resultaat? Persoonlijke actiefolders met op de ontvanger afgestemde pagina’s. Uniek, persoonlijk en/of regionaal. Met uitnodigingen voor lokale evenementen in de winkel, en met persoonlijke actiecodes en persoonlijke overzichten van spaarsystemen. Iets waarmee de klant ook in de webwinkel geïdentificeerd en opgemerkt wordt.

De mogelijkheden zijn schier eindeloos. Het doel is steeds hetzelfde: de winkel vol! De rest is aan de retailer met ondersteuning door een goed productaanbod, klantenservice, instore marketing en sfeer en beleving.


Productiemogelijkheden
Zalsman Innovative Print produceert de smart retail actiefolder op een HD Inkjet rotatieprinter. In een kwaliteit, de offsetkwaliteit ver voorbij. Kies uit verschillende eindproducten:
• 4 of 6 pagina’s gevouwen actiefolder, formaat A4
• Selfcover brochure, 8 pagina’s op formaat A4, of 16 pagina’s op A5
• Gecombineerde brochure, deels in offset met persoonlijke omslagpagina’s
• Garenloos gebonden catalogus, volledig afgestemd op de ontvanger

 

De smart retail actiefolder is samengesteld uit:
• Redactionele pagina’s, afgestemd op de ontvanger
• Precision advertentiepagina’s, met persoonlijk aanbiedingen
• Oproep tot respons, met individuele (actie)codes
• Algemene pagina’s, traditioneel gedrukt of aangeleverd via derden.


Van data naar resultaat
Meer respons door een persoonlijke benadering en de combinatie met online media. Met de smart retail actiefolder gebruikt de retailer data om klanten persoonlijk te bereiken. Winkeliers weten samen vaak meer van hun klanten dan ze zelf verwachten. Met het CMG Inspire combineren we data uit verschillende bronnen:
• Data uit klantenkaartsystemen
• Aankoopgeschiedenis en geregistreerd bezoek aan websites
• Big data, uit social media, openbare of aangekochte bronnen
• Demografische data op postcodeniveau.

 

We starten met de basisvormgeving, aangeleverd door een bureau of reclameafdeling of gerealiseerd door de creatieve afdeling bij Zalsman zelf. Vervolgens wordt de smart retail actiefolder samengesteld door het aanbod met passende beelden te koppelen aan klant of postcodeprofielen, gericht op de hoogste respons. Zalsman Innovative Print heeft hiervoor een team van consultants en programmeurs in huis.


Van eerste idee tot verspreiding
Zalsman Innovative print helpt om uw smart retail actiefolder te realiseren. Daarbij gebruiken we Quadient crossmedia software. Van eerste idee tot verspreiding werken we samen met het reclamebureau en dataspecialisten. Vooraf wordt de vorm, verschijningsfrequentie en de samenstelling bepaald en wordt de smart retail actiefolder ingepast in het online marketingprogramma.


Neem contact op met Frans Selles


Bij het doorgaan van gebruik van deze website, accepteer je het gebruik van cookies. MEER INFORMATIE

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten