nederlands  |  english
schaduw
Home

Cases Archief - Zalsman Innovative Print

Zalsman

Binden en boeien met het persoonlijke personeelsmagazine

Medewerkers binden, boeien en betrokken houden wordt steeds belangrijker, zeker voor wie talent vast wil houden of de bedrijfscultuur aanpast. Het gedrukte personeelsmagazine is een van de instrumenten die HR hiervoor ter beschikking heeft, maar het kent voor alle medewerkers dezelfde verschijningsvorm. Zalsman Innovative Print introduceert het persoonlijke personeelsmagazine.  …

Ga naar project

schaduw
Zalsman

Predictive printing, de actiefolder weet wat je wilt bestellen!

Telecombedrijven, reisorganisaties, opleiders, banken en verzekeraars, allemaal beschikken ze over enorm veel data, waarmee een heel gericht aanbod mogelijk is. Tot nu toe ging dat meestal alleen per e-mail, met prima resultaten. Nu kan het ook met predictive printing in full color. Het resultaat: een veel grotere impact. De predictive…

Ga naar project

schaduw
Zalsman

Het interactieve tijdschrift, voor uitgevers, adverteerders en lezers

Er is behoefte aan nieuwe verdienmodellen voor uitgevers. Klanten laten betalen voor online content is lastig. Traditionele tijdschriften verliezen abonnees en advertentie-inkomsten. Hoe combineer je het beste van printmedia met online content? Met het interactieve tijdschrift van de toekomst! Targeted advertising voor adverteerders en User generated content voor lezers, maken…

Ga naar project

schaduw
Zalsman

De winkel vol, met de smart retail actiefolder

Acties, evenementen, spaarprogramma’s en vooral beleving in de winkel creëeren. Retailers doen er alles aan om de winkel vol te krijgen. Online, via social media, en met de nog altijd effectieve gedrukte folders. Zalsman Innovative Print voegt hier de smart retail actiefolder aan toe. Waarmee persoonlijke, lokale communicatie dankzij nieuwe…

Ga naar project

schaduw
Zalsman

‘Kom nog eens’, een persoonlijk aandenken voor bezoekers

Pretparken, dierentuinen, dance events maar ook musea, allemaal zien ze hun bezoekers graag nóg eens terug. Hoe bouw je aan de band met je bezoekers? Niet vluchtig, maar met een persoonlijk aandenken op papier. Nieuwe printtechieken maken het mogelijk. Stel je voor... Met je dochter heb je een dierentuin bezocht.…

Ga naar project

schaduw
Zalsman

De catalogus op maat

Voor groothandelaren, kleding- en meubelfabrikanten en postorderbedrijven is een catalogus onmisbaar. Webshops met een gedrukte catalogus stimuleren het verkeer naar hun site. Maar moeten de gedrukte catalogi altijd zo dik zijn? Aparte prijsbijlagen bevatten? Of verwijzingen naar kortingsregelingen? Met de catalogus op maat kan het beter, én duurzamer. De verbinding…

Ga naar project

schaduw
Zalsman

Supersegmentatie, ruimte voor franchiseformules

Franchiseformules hard of soft inrichten? Het blijft een spanningsveld. Franchisegevers willen de kwaliteit van hun formule bewaken, franchisenemers willen hun aanbod aanpassen aan hun lokale klantenkring. Op het terrein van de marketingcommunicatie staat de franchisegever soms tegenover ondernemers. Gelukkig zijn er oplossingen die franchiseformules ruimte geven. Om lokaal ondernemerschap te…

Ga naar project

schaduw

Bij het doorgaan van gebruik van deze website, accepteer je het gebruik van cookies. MEER INFORMATIE

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten